Доставка
Доставка по Україні здійснюється логістичною службою "Нова Пошта" з понеділка по п'ятницю.
- Вартість доставки розраховується індивідуально та сплачується клієнтом окремо.
- Час обробки замовлень становить 1-2 дні, попередніх замовлень – 7-10 робочих днів.
- Термін доставки замовлень по Україні – 2-3 дні.
З питань доставки звертайтесь на care@goodpeople.com.ua
Міжнародна доставка здійснюється службою DHL Express з понеділка по п'ятницю.
- Доставка можлива в будь-яку країну світу, крім російської федерації та республіки білорусь.
- Вартість доставки розраховується та сплачується при оформленні замовлення на сайті за тарифами перевізника.
- Час обробки замовлень становить 1-2 дні, попередніх замовлень – 7-10 робочих днів.
- Термін доставки міжнародних замовлень – 14-21 день.
Важливо! Вартість розмитнення сплачує клієнт. Будь ласка, враховуйте це при оформленні замовлення.
З питань доставки звертайтесь на care@goodpeople.com.ua
Повернення та обмін
Ви можете повернути чи обміняти виріб протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення. Для цього необхідно виконати наступні кроки:
1. Переконайтесь, що на виробі відсутні сліди експлуатації, будь-яких пошкоджень, сторонніх запахів та наявна бірка.
2. Звʼяжіться з нашим менеджером, аби повідомити про повернення, а у разі обміну, уточніть щодо наявності бажаного розміру.
3. Заповніть Бланк обміну та повернення, який був надісланий разом із вашим замовленням.
4. Надішліть упакований належним чином виріб службою Нова Пошта, разом із заповненим Бланком обміну та повернення.
5. У разі обміну/повернення на бажання клієнта, доставку сплачує клієнт. У разі наявного браку на виробі, оплата доставки на стороні бренда.
6. Після отримання виробу, наші менеджери оглядають його на предмет пошкоджень, носіння та наявності бірки. Якщо виріб відповідає вимогам обміну або повернення, кошти надійдуть за реквізитами, вказаними у Бланку обміну та повернення.
Зверніть, будь ласка увагу, що відповідно до Закону України 3161-IV від 01.12.2005 «Про захист прав споживача», спідня білизна входить до переліку товарів належної якості та не підлягає обміну чи поверненню, за умови, що вони не є браком. Спідня білизна та боді не підлягають обміну та поверненню.